whatsapp-call
contact-us

אחזקת מבנים רק באיי פלאס!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ניהול מגדלי מגורים

    אם בעבר היו קיימים בנייני מגורים של עד 5 קומות במקרה הטוב והיו גרים בתוכם כעשרה משפחות כיום . עם צמצום שטחי המחיה וגידול האוכלוסייה אולצו הקבלנים לבנות מגדלים לגובה מגדלים אלו מכילים עשרות דיירים בנוסף לכך בניינים אלו מכילים מערכות שונות שזקוקות לתחזוקה מתמדת וליד מטפלת ואוהבת ולכן יותר מתמיד הם זקוקים לחברת ניהול מגדלי מגורים.
    כמו כן חברות הניהול דואגות גם לתיחזוק ותפעול של המערכות השונות הפועלות בבניינים אלו והם מעניקים שירות לעשרות דיירים בכל שעות היממה על מנת שהבניינים יוכל לתפעל היטב על כל המערכות השונות שבבניינים אלו על מנת שהבניין יהיה איכותי ביותר ומטופח ביותר.

    מה היתרונות של ניהול מגדלי מגורים?

    חוק מחייב -רבים אינם יודעים כי החוק מחייב את הקבלן טרם אכלוס מגדלי המגורים למנות חברת ניהול שתנהל את המתחם כולו ותהווה מענה ואוזן קשבת.
    טכנולוגיה – כיום המערכות השונות מחייבות את התחזוק האיכותי והטוב ביותר של המערכות המסובכות הן מבחנת טכנלוגית והן מבחינה מונעת על מנת למנוע תקלות שונות, חברה טובה יכולה למנוע בלאי של המערכות השונות.
    מניעת סכסוכים – מגדלי מגורים הם מרובי דיירים וככל שהאנשים מרובים יותר כך גם הדעות שלהם חלוקות יותר. חשוב לציין מסירת הניהול בידי חברת ניהול תמנע חילוקי הדעות בין הדיירים ותיצור אווירת שכנות נעימה כמו כן ניתן למנוע סכסכים שונים על די בחירת בחברת ניהול. חברת ניהול מצליחה בקלות ליישב סכסוכים ואף מונעת את מראש על ידי קביעת תקנון שמשתנה בהתאם לרצון הדיירים.
    הוזלת העלות – ניהול מגדלי מגורים על ידי חברה איכותית מוזילה את העלויות השונות של הניהול על ידי כך שהחברה מעסיקה קבלני משנה המוכרים לה ביותר .
    שירותים מיוחדים– ניהול מגדלי מגורים על ידי חברת הניהול יכולה לתרום לדיירים גם בהוצאות השוטפות כמו בתשלום נוסף ובהתאם לחוזה היא יכולה לבצע גם ניקיון בתוך הדירות.
    צוות מקצועי – חברה שהיא מתמחה בתחום מעסיקה אנשי צוות מעולים שמבצעים עבודה איכותית כך ניהול מגדלי מגורים תורים לאווירה מיוחדת בבניין.

    אחזקת מבנים רק באיי פלאס!

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם