whatsapp-call
contact-us

אחזקת מבנים רק באיי פלאס!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ניהול מבנים מסחריים

    מרכזיים מסחריים רבים מוצבים בערים רבות ובעיקר בשכונות  הם בדרך כלל כוללים חזית שפונה לרחוב בתוכם יש מגוון רחב של חנויות המוכרות מגוון רחב של מוצרים. בשכנות קטנות ניתן למצוא שם בית מרקחת , סניף דואר מקומי וקופות חולים שונות. כמו כן ישנם מרכזיים מסחריים שהם גדולים יותר כמו למשל מרכזי "ביג" למיניהם המכילים מגוון רחב ביותר של חנויות שיש לתחזק אותם. כולם צריכים ניהול מבנים מסחריים על מנת שהם יפעלו בצורה איכותית יותר. כמו כן יש להיות מודעים היטב לצרכים משתנים של כל מבנה מסחרי חשוב לבחור חברה שיכולה לדאוג לניהול מבנים מסחריים בצורה איכותית.

    ניהול מבנה מסחרי בצורה איכותית וטובה דורשת מבעלי הנכס המון אמצעים היא דורשת פיקוח על כח אדם ייעודי נרחב כמו כן היא דורשת גם כן ניהול איכותי וטוב של מבנים כוללת ידע גם במבנה המשפטי גם במבנה של כח אדם הייעודי  והכספים.

    כדאי לאלו שחולשים על מבנה של חדרים רבים וחנויות רבות חשוב מאד למצוא חברה שתנהל היטב את הנכס ותדאג שהוא לא רק יהיה נקי ויפה אלא גם מטופח וככזה שירצו להשכיר בו חנויות שונות וקונים ירצו לקנות מחנויות  אלו.

    שירותי ניהל פיזיים של מכרזים מסחריים

    ניתן לראות כי חברות הניהול השונות מספקות שירותים שונים בין השירותים הבאים שניתן לראות קיימים השירותים הבאים:

    • ניקיון- הם דואגים לניקיון שוטף של כל המדרגות והמקומות השונים החנויות מפני פחים , ומבצעים פוליש בעת הצורך על מנת לשמור על צפה מבריקה ונקיה.
    • שמירה ואבטחה– השמירה מבוצעת על פנים ובחוץ על ידי צוותי אבטחה מובחרים עם דרישות גבוהות מהמקובל.
    • תחזוקת מערכות – יש למתחם זה מגוון רחב ביותר של מערכת שונות כמו לדוגמא מערכת חשמל , כיבוי אש , מיזוג אוויר , חשמל, מים , צנרת ועוד.
    • תיחזוק עבודת המבנה – טיפוח החזות החיצונית של המבנה כמו צביעה חיצונית ופנימית , החלפת דלתות תיקון תיקונים שונים שיפוצים תקופתיים או בעת הצורך על מנת לשמור על מבנה איכותי ויפה במיוחד.

    אחזקת מבנים רק באיי פלאס!

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם