whatsapp-call
contact-us

אחזקת מבנים רק באיי פלאס!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    חברת ניהול ואחזקה

    קיימות מגוון רחב ביותר של חברות ניהול ואחזקה חברות אלו צצות חדשות לבקרים כמו שבניינים רבי קומות צצים בשנים האחרונות בכל רחבי הארץ. יחד עם זאת חובה מאד לבחור את חברת ניהול ואחזקה הטובה ביותר לבניין שלכם קיימות בכל רחבי הארץ .
    הבחירה בין חברה לחברה עלולה להיות החלטה קשה וצריך לבצע סקר שוק נרחב ביותר הן מבחינת השירותים שהיא נותנת והן מבחינת המחירים שהיא לוקחת. מאמר זה יעזור לכם בבחירה ויעניק לכם טיפים מעולים לבחירת חברת ניהול ואחזקה הטובה ביותר לבניין שלכם.

    טיפים לבחירת חברת ניהול ואחזקה הטובה ביותר שמתאימה לכם:

    התאמה אישית

    כדאי מאד שתבחרו בחברה איכותית ביותר שמתאימה את השירותים שלה אליכם ישנן חברות שנותנות לכם לבחור בין מגוון רחב של שירותים שקיים אצלן חשוב לבחור חברה שבה אתם מתאימים את השירותים ובחירת השירותים מתבצעת בדיוק לפי הצרכים שלכם.

    תדירות

    בדקו כי חברת ניהול ואחזקה מגיעה אליכם לבניין כל תקופה מסוימת על פי החוזה שתחתמו איתה היא בודקת תקלות שונות במערכות הבניין ומתקנת אותן בעת הצורך.

    מיקום

    קיימות מגוון רחב של חברות שנותנות את השירות וכן הן קיימות בכל הארץ. כדאי לבחור חברה איכותית כזאת שגם ממוקמת קרוב אליכם באותה עיר חברה מעיר אחרת ומאזור אחר בארץ עלולה לשקף זאת במחיר של השירותים שתיתן.

    שקיפות

    חשוב מאד לא לוותר על שקיפות, על החברה לתת כל חודש דו"ח תקופתי. דו"ח זה מטרתו לתת דין וחשבון על השימוש בכסף שכן תקציב הבניין נמצא בידי חברת ניהול ואחזקה ואתם מעוניינים לדעת מה נעשה בכסף זה.

    שירות יעיל

    כדאי לבחור בחברת ניהול ואחזקה איכותית שיש לה שירות אנושי או שלא אנושי על מנת לקבל קריאות במצב אמת כדי לשלוח שירותים שונים על מנת לטפל בתקלות או בבקשת של דיירים. דבר זה מעלה את קרנה של החברה בפני הדיירים והם ישמחו להמליץ עליה לאחרים שזקוקים לשירותים אלו על מנת שגם הם יוכלו להנות מחברת ניהול ואחזקה איכותית וטובה לבניין שלהם.

    חברת אחזקה וניהול

    כיום עם הבניינים רבי הקומות שנבנו בארץ רבים אינם יכולים לדאוג לתחזוקת הבניין בעצמם גם אם בעבר שהבתים היו קטנים ביותר היו עושים זאת. שינוי הדור והשנוי בשטחי המחיה הביא לכך שכיום גרים יותר אנשים על שטח מחיה קטן יותר. יש צורך להעסיק חברת ניהול ואחזקה שתדע לנהל היטב את הבניין וגם לדאוג להשאיר אותו נקי יותר. אם בעבר רבים חשבו כי תחזוקת הבניין היא משימה קלה ביותר כיום ניתן לומר כי מדובר במשימה קשה ביותר שכבר צריך לשכור את שירותי של חברת אחזקה וניהול מהי חברת אחזקה וניהול ומה היתרונות של חברת זו על פני ניהול הבניין לבד.

    חברת אחזקה וניהול לא מה שחשבתם

    אם חשבתם שמדובר בחברה הדואגת לניקיון הבניין ולמספר תיקונים . מדובר בחברות המעסיקות מענה אנושי 24 שעות ביממה במענה זה עונים ללקוחות השונים של החברה על בעיות שונות ובמקרה הצורך שולחים מיד טיפול מקצועי על מנת לטפל בבעיה .כמו כן כאשר מדברים על תחזוקה מדברים על תיאום עם בעלי מקצוע במקרים של פיצוץ בצנרת או מקרים שונים כמו למשל הדברת תיקנים או מכרסמים ושאר חרקים שונים.
    תחזוקת הבניין כוללת במקרים מסוימים ובתשלום נוסף אם מעוניינים בהדברה גם בדירות התושבים ישנה חברת אחזקה וניהול בעיקר באזור המרכז וגוש דן שאחריות על התאמת מסגרת אישית בהתאמה לדיירים כך שבמקרים שונים יבוצעו גם תיקונים בבתי הדיירים בתשלום נוסף או ניקוי הבריכה במידה ויש בריכה.

    יתרונות של חברת אחזקה וניהול

    ישנן עוד יתרונות של חברת אחזקה וניהול:
    העלאת ערך הדירות – בניין שהוא תמיד נקי ומטופח ודואגים לתקן כל קלקול שיש בו מיידית הוא נשאר חדש ויפה יותר וכן אנשים שיהיו מעוינים למכור או לשכור בבניין זה דירות יצטרכו לשלם יותר מבניין שהוא מוזנח ולא מטופח מספיק.
    חוסך כאב ראש – מסירת הבניין לידי חברת אחזקה וניהול בסך הכל גורמת לדיירים מעט פחות כאב ראש במידה וצריך לצבוע את הבניין הן פנימית והן חיצונית חברת הניהול תדאג לכך.

     

    אחזקת מבנים רק באיי פלאס!

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם