whatsapp-call
contact-us

אחזקת מבנים רק באיי פלאס!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ניהול ואחזקת מבנים

    יחד עם הגידול בבניינים גבוהים למדי ויחד עם השנים לא תמיד מוצאים את עצמם הדיירים מוכנים להתנדב לתפקיד שנחשב למאוס בעיני רבים ועד הבית. כתוצאה משתי סיבות אלו הבניינים אינם מצליחים להיות מטופחים פה יש מנורה שהפסיקה לפעול ואף אחד לא רוצה להחליף אותה שם יש דלת זכוכית שנסדקה. על מנת שהבניין אכן יישאר מטופח ואיכותי ודיירים שונים ירצו להגיע ולגור בו כדאי לשכור את שירותיה של חברה לניהול ואחזקת בניינים.
    מאמר זה יעסוק בהיבטים שונים של הנושא הן מצד הניהול והן מצד האחזקה הוא יצליח לברר מהם כוללים מבחינת ניהול והן מבחינת אחזקה על מנת שכל אדם שזקוק לשירותים אלו יוכל בקלות רבה ביותר ליצור קשר עם חברות ולזכות בשירותים אלו .

    שירותי הניהול ואחזקת המבנים שחברת איי פלאס מציעה 

    ניהול תקציב הבניין

    ניהול תקציב הבניין חשוב מאד לדאוג שחברת ניהול תבנה תוכנית מעולה על מנת שהיא תוכל לנהל היטב את התקציב של הבניין. תקציב הבניין כולל ניקיון שוטף, שירותי בעלי מקצוע , הזמנה של שירותים שונים כמו כן החברה יכולה לנהל זאת בשיתוף פעולה עם הוועד .

    ניהול וגביית תשלומים

    חשוב מאד לגבת את תשלומים השונים הנצרכים על מנת לנהל את ועד המבנה. לצורך זה יש לגבות את התשלומים ולפתוח חשבון בנק שיש בו תשלומים שונים.

    ניקיון

    מתכננים תוכנית ניקיון הכוללת את כל שלבי הניקוי הן כניקיון שוטף שחייבים לבצע אותו כל הזמן והן ניקיון תקופתי כמו כן אחראים גם להזמין את חברות הניקיון לבניין.

    אחזקה

    יש לדאוג לכל שירותי החזקה בבניין שירות זה כוללים גם שירותי אחזקה שונים כמו למשל : צנרת , מים , ביוב ,חשמל ועוד.

    מוקד שירות

    חשוב לוודא כי ישנו גם מוקד שירות לחברה מסוימת כאשר אתם בוחרים את החברה כוללת גם שירות אישי וכן לפניות דחופות של הדיירים במקרים שונים על מנת שכל הפניות יטופלו.

    גינון

    שירותי הגינון מסופקים על ידי החברה כחלק מאחזקת הבניין על מנת שהבניין יהיה מתוחזק יפה ויהיה נעים לחיות בו.

    ניהול מבנים

    לא פשוט כלל וכלל לסמוך על חברת לניהול מבנים שתעשה את המוטל עליה בסך הכל אתם גורמים לחברה להיות אחראית על הבניין שהוא חשוב במיוחד. יש צורך לבחור את החברה המתאימה ביותר לבניין לפי הצרכים שלכם. מאמר זה ידבר בכלליות על ניהול מבנים ועל החשיבות הרבה בצורך של רבים בניהול מבנים על ידי חברה איכותית ומנוסה.
    מאמר זה יעזור לכם לדעת איך בוחרים חברת לניהול מבנים ובעצם מה ניהול מבנה עצמו כולל. מאמר זה יעזור לרבים מכם לבחור את החברה האיכותית והמתאימה ביותר לניהול מבנים מאמר זה מטרתו לעזר לכם לבחור את החברה האיכותית והמתאימה ביותר לצורך העניין כך שתוכל להיות מרוצים מניהול שלה?

    אז מהו ניהול מבנים בכלל?

    ניהול מבנים כולל את התחומים הבאים כמו כן חשוב גם היתרונות שיש לחפש בחברה המעניקה שירותים אלו:

    תחזוקת מבנה

    כאשר מדברים על תחזוקת המבנה מדברים גם על הזמנת בעלי מקצוע שונים לתיקון תקלות שונות שיש בבניינים כמו למשל שרברבים, חשמלאים ועוד מגוון רחב מאד של בעלי מקצוע מנוסים. חשוב שהחברה שתבחרו בה תדע להביא לכם את אנשי המקצוע המנוסים ביותר והאיכותיים ביותר כאלו שהיא מכירה באופן אישי וסומכת עליהם בעיניים עצומות יבצעו את התיקונים לשביעות רצונם המלאה של בעלי הבית.

    זמינות גבוהה

    חשוב שהחברה שמעניקה לכם את שירות ניהול מבנים תהיה זמינה בכל שעות היממה גם עם פועלים רבים שזמינים להגיע במהירות ובקלות אל הנכסים השונים על מנת לתת שירות מעולה לזקוקים להם. כמו כן במקרה שחברה לא זמינה כדאי שיהיה איש קשר אנושי או לא אנושי שניתן יהיה לפנות אליו בעת הצורך.

    גבייה ותשלומים

    ניהול מבנים כולל גם גביית תשלומים תוכלו לחסוך את כאב הראש בדפיקה על דלתות בהסכם על מנת שישלמו את התשלומים השוטפים. ניהול מבנים כולל גם ייעוץ משפטי התומך גם בגביית תשלומים כולל מכתבי התראה ומגוון רחב של אמצעים העומדים לרשותם של הדיירים כך שכולם ללא יוצא מין הכלל ישלמו את התשלומים השוטפים בזמן ובמהירות.

    חברת ניהול מבנים

    בשנים האחרונות יחד עם הגידול באוכלוסייה והצורך בלבנות בתים רבי קומות עם דיירים רבים. חשו לציין שאם בעבר ועד בית פרטי מהדיירים ניהל את אחזקת המבנים כיום יותר ויותר בוחרים להעביר את הניהול והשירותים האחרים אל חברת ניהול מבנים. מאמר זה מדבר על ניהול מבנים למה צריך חברת ניהול מבנים תוכל להעניק לכם את השירותים האלו באופן הטוב והמקצועי ביותר.

    מי זקוק לשירותי חברת ניהול מבנים?

    לא כל בניין דירות קטן בן 4 קומות צריך את שירותי חברת ניהול מבנים אך יש מקומת שייהנו מכך מאד וימצו את כל היתרונות שבה:
    בניינים ומגדלי יוקרה חדשים – ישנם מגדלי יוקרה שהם רבי קומות ובכלל כל המגדלים החדשים הם רבי קומות. ויש בהם שטחי ציבור רבים במיוחד והם זקוקים לניקיון יסודי אלו חייבים לדאוג לכך כי הבניינים יהיו נקיים במיוחד.
    שנת הבדק – לכל בניין באשר הוא חייבים לבצע בדיקות שנתיות ותקופתיות בדיקות אלו הן ייחודיות וגורמות לכך שהבניין יתוקן כהלכה .
    שנים נוספות – יש לתחזק היטב את המבנה גם לאחר תום האחריות מהקבלן על מנת לנקות ולסדר אותו כיאות.

    מה השירותים שחברת ניהול מבנים מציעה?

    • בדיקת לך משאבות מים וברכות מים בהתאם לגובה הבניין על ידי בודק מורשה מטעם החברה.
    • יש לבדוק את מערכות כיבוי האש בבניין כמו כן יש להעניק הדרכות שונות במקרים אלו .
    • שיפוץ של השטחים הציבוריים בבניין בצורה נקייה ויפה
    • ניהול חשבונות וכספים כולל גביה מדיירים שאינם מעוניינים לשלם
    • התנהלות מול רשויות שונות
    כל אלו הם שירותי חברת ניהול מבנים מעניקה אך רבים לא יודעים ישנן חברות שמעניקות שירותים שונים ואחרים שאינם בהכרח מתאימים לבניין שלכם. חשוב לציין כי עליכם לברר היטב עם החברה את השירותים שהיא מעניקה.
    לרבים מכם חשוב לברר כי השירותים מתאימים לאופי הבניין אם לא מיד ניתן וכדאי לבקש שירותים מותאמים על מנת שתוכלו לקבל את מיטב השירותים בהתאם לתשלום שלכם. חובה להזמין מראש חברה שמתאימה את השירותים שהיא מעניקה לבניין עצמו.

    אחזקת מבנים רק באיי פלאס!

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם